Friday 15 April 2011

‘n LEGIT rede om na boobs te staar


In my vorige blog het ek gepraat van sekere dae en feeste wat ek letterlik vir niks sal mis nie en vandag is defnitief een van daai dae. (. Y .)day! Chest out, stomach in...

National Cleavage day word al elke jaar, sedert 2002 gehou en is die brainchild van ‘n company wat deel is van elke ‘straight’ laerskoolseun se fantasy – Kan jy raai…? Jaja, Wonderbra. (I LOVE YOU WONDERBRA!!!!!!!!!!)

Noem my sexist, of noem my spils, maar vir my is dit, soos Theann sê,  elke dag cleavage day. Nietemin, ek sal dit haat om ‘n geleentheid om al die pragtige bustes te eer, te mis. After all – as niemand dit gaan celebrate nie, dan gaan dit mos doodloop!

Ek wil hiermee vir elke vrou uitnooi om vandag te dedicate aan jou boobs. Gaan celebrate jou vroulikheid, jou vertroue, jou sexiness en kyk hoeveel vryheid en magdom jy actually het. Maak die meeste van dit en gebruik dit – al is dit net om ‘n dop te kry by ‘n ou wat jou admire.

Die perfekte manier om die week af te sluit en om die meeste van vandag te maak, sal natuurlik wees om na werk Slug n Lettuce toe te gaan gevolg met Eastwoods - Sien julle dalk daar


No comments: